Go to the content

Material Details

イラストで見る接客の基本とコツ カフェ・レストラン…テーブルサービスの教科書

  • Content Introduction 挨拶からトラブル時の対応まで、飲食店で必要とされる接客の基本とコツを具体的なイラストでわかりやすく紹介。接客の動作や皿の持ち方など、体の動かし方を解説した動画のQRコード付き。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
21180601 Showa 一般④ 673.9 ワ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title イラストで見る接客の基本とコツ
Title (Reading) イラスト/デ/ミル/セッキャク/ノ/キホン/ト/コツ
Subtitle カフェ・レストラン…テーブルサービスの教科書
Subtitle (Reading) カフェ/レストラン/テーブル/サービス/ノ/キョウカショ
Author 渡邊/忠司‖著
Author (Reading) ワタナベ,タダシ
Author 山崎/真理子‖絵
Author (Reading) ヤマザキ,マリコ
著作 イラストで見る接客の基本とコツ
Publisher 学研プラス
Publication Date 2018.12
Number of Pages, etc. 167p
Dimensions 21cm
Price ¥1400
ISBN 978-4-05-800958-1
Content Description 挨拶からトラブル時の対応まで、飲食店で必要とされる接客の基本とコツを具体的なイラストでわかりやすく紹介。接客の動作や皿の持ち方など、体の動かし方を解説した動画のQRコード付き。
NDC 9 673.97
NDC 10 673.97
Intended Audience 一般(L)

Author Introduction

<渡邊/忠司‖著>
1964年生まれ。株式会社エブリワーク代表取締役。全国サービスクリエーター協会相談役。厚生労働大臣賞受賞。著書に「京都の一流ホテルだけに伝えた気配りの極意」など。
Important Points
  • Even if an item is marked as available for lending, it may be unavailable due to being missing, damaged, or in poor condition.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.

Go to the top of this page