Go to the content
昭和町立図書館
⇒ "Login"
Font Size
Small
Medium
Large
Showa Town Library
>
Find Materials
>
Advanced Search
>
Search Results List
Search Results List
Condition
Sort order
Title
Author/Personal Name
Publisher
Publication Year
Ascending
Descending
Items per page
10
20
50
100
Select all
Deselect all
Icon View
List View
Of 18 items, 1–10
1
やまなしの環境 平成20年度版/山梨県/山梨県森林環境部森林環境総務課/2009.02
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
2
行啓誌 第60回国民体育大会冬季大会スケート競技会/山梨県/山梨県/2005
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
3
山梨県立博物館(仮称)基本計画/山梨県/山梨県/2001.06
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
4
教育メディア活用推進委員会調査研究報告書 平成11年度/山梨県/山梨県/2000.03
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
5
やまなしの環境 平成9年版/山梨県/山梨県環境局/1998
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
6
やまなしの環境 平成8年版/山梨県/山梨県環境局/1997
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
7
行幸啓誌/山梨県/山梨県/1996
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
8
山梨県衛生統計年報 1992年版/山梨県/山梨県厚生部医薬課/1993
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
9
やまなしの環境 平成4年版/山梨県/山梨県環境局/1993
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
10
やまなしの環境 平成3年版/山梨県/山梨県環境局/1992
Category : 地域資料(一般)
Reservation : 0
Stock :
[<<Previous page]
[1]
[2]
[Next page>>]
The cover image is obtained from the
NDL Search
, the
Google Books API
, and
OpenBD
.
About Stock Status
= Materials available for loan.
= Currently loaned or in-library use materials.
Important Points
Even if an item is marked as available for lending, it may be unavailable due to being missing, damaged, or in poor condition.
To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
Check the items to reserve and press the "Add to Reservation Cart" button.
Menu
Find Materials
Simple Search
Advanced Search
New Books
Popular Borrowed Books
Popular Authors List
Magazine List
Reservation Cart
My Library
Borrowing Status List
Reservation Status List
Favorite List
Preferred Genre New Arrivals
Update Registration Information
New Password Registration
Opening Day Calendar
⇒ To Japanese Page
⇒ To Children's Page
Go to the top of this page